Nu får Rasmus Liljeblad filma på arbetstid. Jaktia köper hans hobbyprojekt och anställer honom. Foto: Skärmbild från Youtube
Jaktia köper ”Jaktpuls” och anställer Rasmus
Kungsbacka (JJ) Jaktia köper Youtube-kanalen Jaktpuls och anställer kanalens grundare Rasmus Liljeblad.
Jaktia har 35 jakt- och fiskebutiker i Sverige och 16 butiker i Norge. Rasmus Liljeblad har fem egna hundar och jagar 200 dagar om året. I höstas började han lägga ut filmer på Youtube-kanalen Jaktpuls. Han har lagt ut 29 filmer hittills. – Jag diskuterade lite samarbete med Jaktia och då blev lösningen att de anställer mig, för att jag ska kunna satsa helhjärtat på filmerna, berättar Rasmus när Jaktjournalen når honom på Swedish Game Fair-mässan.
Läs vidare med +Plus
Är du redan prenumerant? Logga in
- ✔️ Var med i alla tävlingar!
- ✔️ Tillgång till alla artiklar
- ✔️ Jaktjournalen e-tidning
- ✔️ Fri tillgång till digitala arkivet
JUST NU!
Prova gratis och få vapenförsäkring
0:- /mån
Första 3 månaderna, därefter 39 kr/mån
(Vapenförsäkring registreras efter köp och gäller i 6 månader om prenumerationen förblir aktiv)
Prenumerera